piątek, kwietnia 14, 2006

Fele c.d.

Muszę przyznać że co się namęczyłem to moje ... :P.

Niestety, serwis opony.com zawiódł ... Podobno cały transport opon z Holandii był felerny. Postanowiłem poszukać innych źródeł ... i zajrzałem na Allegro. Znalazłem kolesia co handluje dokładnie oponkami, które mnie interesowały - TOYO PROXES T-1R i ... super kontakt, szybka przesyłka ... na drugi dzień mam oponki.

Wreszcie!

Po walce u 2 gumolepów- jeden założył oponki na felgi, drugi wyważał (bo pierwszemu sie udważniki skończyły - sic!) fele są na autku...

Moim zdaniem prezentują się pięknie. Jeszcze lepszy efekt w czasie jazdy ...
Z resztą każdy może ocenić sam.





A tak może będzie wyglądała niedługo :)


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam, nie wiem czy Pan mnie kojarzy... kiedyś Pan przychodził do puc-u do naprawy sieci, a ja wtedy byłem z ojcem. Heh, a teraz już widzę co ma Pan wspólnego z Wojtkiem Grzanką :) - hobby ;) Widzę, że 'hania' się rozwija i moim zdaniem idzie to w dobrym kierunku. Bardzo ładnie to wszystko jak na razie wygląda, ważne żeby nie przesadzić z tunningowaniem, ale jak podkreślam jest b.dobrze, oby tak dalej. 3mam kciuki, będe tu czasem wpadał :D
Zapraszam na moje stronki:
http://egallery.ovh.org - galeria moich zdjęć (moje hobby;)
http://www.ferrari.vel.pl - tego chyba wyjaśniać nie trzeba

Pozdrawiam i czekam na kolejne posty Marek K.

HondaDriver pisze...

Dzięki :).

Fajnie wiedzieć że ktoś poza mną tu zagląda... :D

Wojtka próbowałem i próbuję wciągnąć w moją pasję Hondy,
ale jego bardziej kręci fotografika.

Ale co tam... Może kiedyś sam się tu wypowie :}

Anonimowy pisze...

Ja też tu zaglądam, ale zmian nima już od kwietnia,,, wiem wiem - budowa...
POZDRO
JAY